02
05
2015

PC Veterán - Zeno Clash 2 bemutató

3 komment

Nagy örömmel véltem felfedezni Veti új videóját a postafiókunkban, és bátran mondhatom nektek, hogy a Back2Basics már most nagyon színvonalas videósokkal és repertoárral rendelkezik, de lesz még itt bőven, amiről nem tudtok! A következő hetekben igyekszünk még egy kicsit tárgyalni és kapcsolatokat gyűjteni, majd ha ez megvan indul a Facebook oldal és a komolyabb promóció. Aki szeretne bekerülni meg ezek megtörténte előtt a csapatba, az legjobban teszi, ha minél hamarabb rápróbál a videózásra, mert érzésem szerint sikeres jövőkep elé nézünk :). Most pedig jó szórakozást kívánnék Veti kiváló bemutatójához, amiben a második Zeno Clash játékot vesézi ki nekünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://back2basics.blog.hu/api/trackback/id/tr447142589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2015.02.05. 16:51:57

Én nagyon jól szórakoztam már a klasszikus tényezők miatt is:
+ egy olyan intró, mint régen, összevágva trailerekből
+ visszatekintés a 3 évvel ezelőtti videódból, ahol még totál gyerekhangod volt...és hogy ezen még poénkodsz is, pláne jó :D
+ hibátlan játékválasztás és szerintem, a bemutatása is részletesre sikerült + a korai videódat megnézve, látszik a változás...összetettebb, tapasztaltabb és jobb videós lettél
+ az értékelés tetszett a végén, de...

- csak, hogy valami minuszpontot is adhassak, nekem az értékelésnek a bemutatása kicsit "snassz" volt:)

Gratulálok a videóhoz, még sok ilyet! :)

ARSENAL4EVER 2015.02.05. 18:23:05

Hibák:
-Lehet nálam van a hiba, de mintha kicsit akadna a kép
-Keveset beszéltél magáról a játékmenetről, nem sokat tudtam meg ezzel kapcsolatban, pl. megemlíted, hogy van benne coop, de semmit nem mondasz el róla, még bőven volt ebben a videóban, csekélynek érzem az információkat.
-Van olyan, hogy 1 percben elmondod ugyan azt a szót jó párszor, ez egyáltalán nem nagy hiba, de azért feltűnő lehet.
Összességében egyáltalán nem volt rossz, mondjuk nekem az 1-ről készült bemutatód jobban tetszett, bár az is itt-ott hiányosnak mondható. 5/10

PCVeterán · http://pcveteran.blog.hu/ 2015.02.06. 08:48:30

@Je m'appelle Théo: Igen, az értékelés tudom, hogy gáz lett, már dolgozok az új designon :)

@ARSENAL4EVER: Igen, a játék akadozott kicsit a gépemen ez ellen sajnos nem tudtam mit tenni. A másik, hogy mondtad, hogy keveset beszéltem a játékmenetről, nos a tesztjeim szerintem félúton járnak egy kritika és egy játékbemutató között, általában csak a főbb információkat mondom el a játékról, aztán meg a véleményemről beszélek. A szóismétlésekre meg legközelebb megpróbálok odafigyelni. Köszönöm az észrevételeidet! :)

Back 2 Basics Blog (Copyright © 2007-2015 - Design by Borsesz)