02
09
2015

Darkos - Postal 2 (1) bemutató

2 komment

Kezdjuk a hetet akcióval és Darkos - Postal 2 bemutatójának elso részével. Ez a játék kegyetlenul elborult humora és orult torténete miatt lett méltán híres képviseloje az FPS-ek világának. Aki még nem probálta vagy nem ismeri, annak Darkos bemutatója izelítot adhat a Postal hihetetlenul egyedi atmoszférájából! Kommenteket továbbra is várjuk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://back2basics.blog.hu/api/trackback/id/tr387154215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2015.02.10. 00:09:18

Első lépésnek kifejezetten nem rossz. Nagyon hallatszik, hogy szinte olvasod a szöveget. Kicsit próbálj meg természetesebben beszélni, hogy ne egy tanórai feleletnek hangozzon. A hangot én rendben találtam, lehet normálisan hallani a kommentárt. Pár izgisebb dolgot bele lehetne még adni.
Valóban látszik, hogy dolgoztál vele, szóval csak így tovább!

Polikad 2015.02.13. 19:13:58

Jöhet a folytatás mert jó kis videó lett. Miután megnéztem kedvet kaptam én is egy kis Postalhoz. Plusz pont az Iron Maiden-ért. :)

Back 2 Basics Blog (Copyright © 2007-2015 - Design by Borsesz)