02
17
2015

Jackツ - Pokoli Szomszédok 7 bemutató

2 komment

Nyissuk a hetet egy üde, mosolygós játékkal, amit Jack prezentálásában ismerhetünk most meg közelebbről. A Pokoli szomszédok az oroszok megállíthatatlan játékfolyama, amit szerintem mára mar mindenki elég jól ismer (legalábbis névről minimum). Ez egy későbbi inkarnációja a szomszédok idegesítésének, aminek Jack a magyarított verzióját mutatja be. Jó szórakozást és szép hetet nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://back2basics.blog.hu/api/trackback/id/tr677182353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARSENAL4EVER 2015.02.17. 14:48:20

Hibák:
- akadozott beszéd (elején)
- hirtelen levágod a zenét, szerintem stílusosabb lenne, ha szépen fokozatosan halkítanád
- a sztori mesélését fölöslegesnek tartom, ha valaki akarja, megállítja és eltudja olvasni, neked elég lenne rövidítetten elmondani, hogy miről is van benne szó
- nem kell megemlítened vágásnál/gyorsításnál, hogy kivágod/gyorsítasz, látja a néző ezeket
- miközben látjuk a gameplayt, beszélhetnél a véleményedről a játékkal kapcsolatban, például konkrétan a játszhatósággal, nem pedig arról, amit ismét csak mi magunk is látunk
- "fps hibát" én mondjuk észre se vettem, de ha már ilyen van, ahelyett hogy megemlíted, inkább vágd ki/vedd újra (ezek után ismét elmondod, hogy nem sikerült elkapnod, ahogy megszívattad a szomszédot, ergo szerintem meg kellett volna próbálnod újból felvenni)
- "pedig jó a gépem" erre az információra szerintem legtöbbünk nem kíváncsi
- elég monoton a vége felé a videó, a történésekről beszélsz végig, nem pedig arról milyen játszani, egy pályát mutatsz be ráadásul
- értékelésnél a pontszám nem látszódik, és elég minimalista, emellett itt is keveset beszélsz a különböző részpontoknál
- a végén azért adtál a játékra rosszabb összpontot, mert az előzőeket elrontották a fejlesztők? ez nem éppen jó indoklás szerintem, mivel csak magával ezzel a játékkal foglalkoztál, ezt a játékot mutatod be, így a többinek semmi köze hozzá.
Összességében nem lett túl jó videó, de meg van benned a fejlődés lehetősége szerintem, kicsit jobban koncentrálnál, és inkább bemutatót készítenél, mintsem gameplayt (ráadásulé az egész játékból egy pályát láttunk, bár lehet nincs is több, de ezt se mondtad el), akkor tudnál bőven csinálni egy közepes videót, viszont így ez nagyon gyér. Sokkal több információt kell beleerőltetned, főleg 11 percbe, üresnek éreztem az egészet. 1/10

Yoni 2015.04.16. 22:54:16

Ne keseredj el, hogy a B ligába kerültél, nekem meghozta a játékhoz a kedvet a videód :) Volt benne egy-két jó poén és ha kicsit több időt és energiát szánsz rá, simán az A ligába kerülhetsz ;)

Back 2 Basics Blog (Copyright © 2007-2015 - Design by Borsesz)