03
21
2015

B2B Videoblog - 3 kérdés a jövőt érintően

22 komment

Sziasztok! A fenti videóban feltett kérdésekre várjuk a választ. Ha láttad kérlek oszd meg velünk mit gondolsz! Fontos és sokat számit! Pacsker

A bejegyzés trackback címe:

https://back2basics.blog.hu/api/trackback/id/tr337288247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abel2000sok 2015.03.21. 09:31:40

1.Az emailt én küldtem, de nem tudom észrevettétek-e, hogy már válaszoltam rá.
mindenesetre kimásolom ide:
És mi lenne, ha tartanátok egy pályázatot, amelyben értékelni kell az egyik b2b videót? aki nyer az fogja értékelni későbbiekben a videókat.
2. Freddyd szerintem promózna.
3.Szerintem jobb lenn ha nem a vidóról készítenétek a Back in time-ot, hanem a videósról. mondjuk 3-4 videóban elmondjátok, mikor kezte a videózást? Ki ő?
mikor hagyta abba, stb...

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.21. 09:44:52

@abel2000sok: 1.30-40 nézönek nem írunk ki pályázatot, mégis mi alapján lenne ennek létjogosultsága? Az alapötletet szeretném itt megvitatni, mert szerintem az jó.
2.FreddyD megosztotta 2x twitteren. ennyit tudtunk elérni nála, de ha mindenki ezt akarja megoszthatja harmadszor is, de nem hiszem, hogy ettöl valami változni fog.
3.ezzel a lépéssel minimalizálnánk a sorozat határait, hiszen nem lehet öket ujra és újra bemutatni, de ilyen @special@ epizod lehetne belölük!

ARSENAL4EVER 2015.03.21. 11:16:07

1. Szerintem jó ötlet, talán a videósok is szívesen hallgatják a tanácsokat, és videó formátumban jobban ki lehet hangsúlyozni egy-két dolgot. (igen)
2. a, szerintem vannak olyan híres videósok, akik szívesen megosztanák, promóznák az oldalt, például gondolok Luckey-ra, aki régebben inkább bemutatókat csinált.
3. a, teljesen okés.

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.23. 15:01:13

@Aronmenyea: Szia Aron. 2# Erdekes dolgot mondasz es szerintem nem is hulyeseg. Azonban ehhez ugye kell alapból egy bemutato, amit sokak nem vállalnak be, nem szeretnének csinálni, tehát ez csak annak lenne ideális, aki alapvetöen bemutatókról ismert de néha gameplay-t is feltölt. Amikor a Nosgoth videókat elkezdtem gyártani egy darabig filóztam, de aztán úgy döntöttem, ennél jobbat érdemel a B2B... Mindenesetre köszi, azért lehet még szóba kerül.

Polikad 2015.03.23. 17:50:13

1. Igen.
2. "A" lehetőség. Talán ki lehetne rakni a blogra nagy videósok egy-egy korai munkáját mintegy precedensként a kezdő videósok számára hogy mindenki indult valahonnan. Mert hát ugye nem minden nagy videós első próbálkozásai voltak egyből csúcsminőségűek. Plusz szerintem a backintime mellett egy másik nosztalgia forrás is lehet. (Nyugodtan megmondhatjátok ha hülye ötlet. :))
3. "A" válasz.

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.23. 19:22:14

@Polikad: Csak tudod, abban meg mi a pláne? Azt láthatja bárki az illetö videós oldalán. Pörgetem az agyam és Laleeval is tárgyalunk ezen, aztán számolunk és jövö héten lejelentem, hogy mi a döntés! Köszi h írtál!

Yoni 2015.03.24. 18:52:48

1.Igen
2."a" egy-két nagyobb videós csak segít.
3.Maradjon, jó ez így

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.26. 03:04:29

@Yoni: Koszi a valaszt! Ebben remenykedem en is. Hamarosan szamot vetek es elmondom h mi varhato. :) cs

The Mid 2015.03.27. 18:58:53

1. Igen, jó ötlet (írásosban is teljesen oké, emiatt még azt mondom videót sem kell csinálni).

2. Minőség > Mennyiség. Azt kéne inkább elérni, hogy 'menő' legyen bemutatókat is csinálni, nem csak leülni a kamera elé és játszani. Biztos vagyok benne, hogy vannak olyan normális magyar youtube-osok, még ha nem is sok, akik bevállalnák, hogy legalább egyszer csinálnak egy bemutatós videót. Akiknek egyezik a gondolkodása a miénkkel. Abydost láttam írt Yt-n, vele lehetne egy közös projekt például. A többieknek meg nem gondolom, hogy nagy erőfeszítés lenne bepaszírozni ezt két üvöltözős gameplay közé.

A másik, hogy tegyük fel meglesz az aloldal és többen jönnek ide. Érünk-e vele valamit? Miért jó az, ha jönnek, de nem azért, amiért mi szeretnénk? Mert nem a bemutatók miatt fognak, az tuti. Teljesen igaz, hogy nagy piac ez a játszok és nézd, de a blog pont amiatt jött létre, hogy támogassa a korrekt bemutatókat.

Lenne viszont egy ötletem, amiben van potenciál és egyre népszerűbb, valamint itthon nem túl elterjedt, ezt majd megírom e-mailben és átgondoljátok. Ez kicsit let's play, de nem mégsem olyan, amire gondoltok.

3. Maradjon, bár hozzáteszem nosztalgiázásnak jó csak, illetve tiszteletadásnak. Respect, hogy erre is szántok időt, pedig csak ketten vagytok és amúgy sincs sok nektek belőle, de sok nézőt pl. ezekkel nem lehet szerezni (én szeretem amúgy a sorozatot). Lehetne akár az, hogy nem hetente/havonta jönnek a Back in Time-ok, hanem random (azaz nem lenne kötöttség), és emellett lennének különböző rovatok szintén random. Mondjuk toplisták, kedvenc játékok, vagy épp legrosszabb élmények és még sorolhatnám.

The Mid 2015.03.27. 19:04:05

@The Mid: A 2-eshez még: eszembe jutott Senshi és hirtelen megállt bennem az ütő, hogy lehetne azt is normálisan. Viszont annyira magas színvonalon hozza azt is, hogy látva a hazai repertoárt elképzelhetetlennek tartom, hogy 1-2 emberen kívül más megközelítőleg is tudna hasonlót csinálni, csak mirelitet kapnánk és persze Pewdiepie-t.

The Mid 2015.03.27. 19:19:05

Bocs a tripla kommentért, de ismét eszembe jutott valami. :D Szóval. Nagyon érezhető volt a törés, mikor A és B ligákra osztottátok a honlapot. Nagyon kevés videó lett onnantól és úgy éreztem a látogatottság is megcsappant (persze egyik következik a másikból). Nem hiszem, hogy megalázó lenne a B ligába kerülni, hisz már az dicsőség, hogy kikerülhetett ide valaki, de azért erről írnék 1-2 dolgot.

Na most, kérdés velük mi legyen. Szerintem egyértelmű, hogy elkedvtelenedtek sokan. Azokat az embereket valahogy motiválni kéne, akik nem elég jók az A ligához, legalábbis egyelőre. Írtam korábban, hogy azt a helyet valószínűleg amúgy is kevesebben néznék, és szem előtt sincsenek a bemutatóik, így úgy érezhetik száműzték őket, nincs értelme folytatniuk. Erre egy jó dolog lehetne az, amit Bálna felhozott itt, ami az értékelés, a másik, hogy vissza lehetne hozni a régi rendszert, mindenki megy a főoldalra, a beágyazott videó fölé viszont raktok egy jelzést, mint kezdő vagy tapasztalt videós, netán A vagy B liga. Azt gondolom ha nem elég jó valaki szerintetek, akkor ne kerüljön ki, de ha kikerül, akkor felesleges elzárni a többiektől. A másik meg, hogy köztudott mennyire lusták az emberek, úgysem fognak a B ligára kattintani, csakúgy, ahogy Youtube-on a leírást sem olvassák el, még ha ott minden le is van írva.

Ez is csak elmélkedés, ötletelgetés, aztán meglátjátok van-e értelme.

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.28. 03:32:27

@The Mid: Hahah, mar erre a 3 kommentre lehetne egy 10 perces videovalaszt csinalni. Koszi a brainstormingot!
2# Szoval, ha tobben nezik az oldalt nagyobb a vallalkozokedv illetve nagyobb a merites is. Szerintem nem az a legnagyobb baj, hogy mit teszunk ki, hanem, hogy nagyon kevesekhez er csak el. Ezen szeretnek elsosorban valtoztatni, hogy ezzel egyreszt okot adjak arra masoknak, hogy megeri bemutatokat csinalni, mert sokan kivancsiak ra. A blog a jatekbemutatokat preferalja mindenek felett, de valljuk be, hogy egy 40fos szektakent csak a magunk boldogitasara fenntartani ezt az egeszet pazarlas lenne. Ezert szeretnek valamilyen modon elerni azokhoz, akik megszoktak a gameplayek kozepszeruseget es talan amint idetalalnak atszoknak/megszeretik az igenyesebb, felkeszultebb videokat.(varjuk az e-mailt :D).
3# A back in time egy kiserleti dolog es ahogy eddig lattam mersekelt az erdeklodes ra, persze nem allitom, hogy nincs, csak valahogy ezekre nem igazan tud senki sem reagalni(pedig azt hittem elojonnek sokakban az emlekek :'( ) hahah. Szoval jovo heten valamikor igyekszem osszeszedni az osszes velemenyt es kitalalni, kigondolni melyik a helyes ut. Termeszetesen azt a dontest is vitara bocsatom es ha egy het utan nagyjabol azt latom, hogy a tobbseg elfogadja, akkor abba az iranyba megyunk!

Meg az A es B ligara annyi, hogy a B liga azert kellett, hogy azt is feltolthessuk, amit nem igazan erzunk kompatibilisnek szinvonalban es osszeszedettsegben. Ha ugy fogja fel valaki, hogy "csinaltam egy videot elkuldtem nekik es egybol a B-be raktak ezek a senkihaziak, amit senki nem fog latni, ugyhogy nem is csinalok tobbet" szerintem az alapbol halalra volt itelve videozas teren(egyebkent facebookon is megosztjuk plusz lejatszasi listaba is bekerul youtubeon). Pont ez az, hogy jobbat szeretnenk mutatni a menobb gameplayeseknel es ebbe azert barmi nem fer bele. Ide tenyleg azok kerulnek, akiknek meg jocskan kell tanulni, hogy fogyaszthatova valjanak. Azutan(A-B liga bevezetese) nagyot csokkent a bekuldott videok szama, de szerintem ez nem osszekotheto az A B ligara bontassal, hiszen a regi bekuldok sem kuldtek szinte semmit. Ujak meg honnan lennenek?!(neha akad 1-1). En latom a jobb sarokban, hogy pl ennek a sima vlogos posztnak kb 200 volt a megtekintese itt a blog.hu-n, ami azert nem ad okot a szomorusagra. Pont ezert szeretnem, ha bizonyos dolgokban iranyt valtanank, hogy a meglevo erdeklodest fenntartsuk es ha lehet gazdagitsuk uj stilusokkal, emberekkel es minel tobb videoval.
Remelem osszejon! :) Pacsi

BennszülöttbálnaOfficial 2015.03.31. 03:54:39

@Harowmoon: Koszi a szofisztikalt valaszt! :) Nem igazan ertem, pontosan mi alapjan vazolsz szerinted tenykent kimondott dolgokat egy olyan mikrokozossegben, ami joforman magatol kepes osszeomlani, mivel mar most nincsen egyfolytaban aktiv videosunk. Nem igazan lehet rendszert es eletet vinni egy olyan csatornaba, ahol nincs musor. Mennyire eselyes az, hogy 1-2 evig valaki kitartoan csinalja !100 nezonek a videokat es nem vesziti el a lelkesedest? Ez honapok, bizonyos esetben hetek kerdese(tapasztalataim alapjan).
Mindenki szeretne szorakoztato es vicces lenni, de ehhez tapasztalat, tudas es lehetoseg kell a bizonyitasra. Ha rajtam mulik nem fogom hagyni, hogy egyhelyben vergodjunk, ha tehetunk erte tobbet. Ha valamilyen formaban bizonyitani tudod az ellenkezojet, akkor kerlek tedd meg, mert igy onmagaban, nem talalom meggyozonek a kijelenteseidet. Pacsi

Terrordrone 2015.03.31. 14:08:41

@Harowmoon: Nem akarok vitát generálni, de szerintem a TheVR csatorna semmivel sem lóg ki a gémpléj hülyeségek közül. Teljesen semmitmondó videók, amik a káromkodásra és sikítozásra építenek, semmi értelmes információ nincs.

Terrordrone 2015.03.31. 14:10:14

De hogy az alap témához is hozzászóljak, Bálnának adok igazat, valami tenni kell, hogy aktívabb legyen a dolog, ha már nagyobb közösség lenne, akkor hamarabb elképzelhető, hogy úgymond "önfenntartó" lenne.

Yoni 2015.03.31. 15:31:05

Szerintem is segíthet a "hype". Még ha csak egy plusz videós jön a hirdetések hatására, az is jobb, mint a semmi és így idővel egyre többen lennénk.

HawkTech 2015.04.01. 20:30:43

A RosszPCJuniorok óta ez az egyetlen oldal, ami pótolni tudta és nekem személy szerint nagyon tetszik. A gameplayes ötlet igen egy ötlet persze lenne egy pár jó része is és rossz is, de szerintem ha azt is nem nézné át valaki, akkor elrontaná az oldalt a sok összevissza videó mindenféle kezdő alsóbb korosztályú egyéntől nem mintha ezzel lenne bajom és tudom vannak normális illetők is ebben a kategoriában nameg mindenkinek jár egy esélj, de ezt a gameplay dolgot sokan kihasználnák.
A kritika nagyon jó ötlet és tanulságos még a néző is sokat tanulhat benne nem csak az, aki az alany. Én nagyon szeretem az oldalt és az "elnéptelenedés" nem számít addig, amíg nem 0 a nézők száma és sose adjátok fel ezt az oldalt, mert a RPCJ oldal bezárása is nagy veszteség volt.
Köszönöm, hogy végigolvasta ezt bárki is és ez csak az én véleményem, nem akartam ezzel senkit sem megbántani.

Back 2 Basics Blog (Copyright © 2007-2015 - Design by Borsesz)