09
23
2015

B2B Videóvélemény ~ EASZ Játékzóna - 102 Dalmatians (feat Bálna)

6 komment

 

Ahogy az ígérve lett, íme itt van EASZ 102 Dalmatás(PC) bemutatójának véleményezö videója. Ha tetszett a videó és szeretnél látni még hasonlót akkor ezt egy like-al könnyen jelezheted! További szép napot mindekinek! Pacsik

 

A bejegyzés trackback címe:

https://back2basics.blog.hu/api/trackback/id/tr237814124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.09.24. 21:43:15

Szia Bálna!
Nagyon sok tippet szoktam kapni ezek alapján a videók alapján, amiknek szerintem nem csak a videó készítője, de mi nézők is tanulhatunk és ezt megszeretném köszönni.

Másik téma. Az interneten találtam a videojátékok történelméről egy zseniális videosorozatot, a kezdetektől a napjainkig (jelenleg a 16 bit-es korszakig készült el a sorozat, lassan készülnek a videók) német nyelven, ami olyan igényes, mintha egy hivatalos dokumentum sorozat lenne. Megbeszéltem a videó készítőjével, hogy lefordíthatnám-e magyarra a videóit és beleegyezett. Mivel rendkívül érdekes témáról van szó (sok infó nekem is új volt) bele vágnék a sorozat mellet ebbe a munkába is, feltéve, hogy-ha ezek a videók is kikerülhetnének ide. Sajnos németről magyarra ilyen bonyolult szöveget nem a legkönnyebb lefordítani, de szívesen ráfordítanám az időmet erre a témára is.
Elsősorban a Retró csatornámat készíteném, de ez egy olyan sorozat, ami nagyszerűen foglalja össze a videojátékok történelmének kezdeti időszakát, ami már a történelem része és rajtam kívül sokat érdekelne.
Továbbra is HAJRÁ B2B!

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2015.09.25. 10:17:26

Már meg is írtam az első epizód forgatókönyvét. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nagy élvezet lesz megírni. Hogy mikor fogok belekezdeni még nem tudom, mert még sokat kell tanulnom a videószerkesztés rejtelmeibe, azonban nem szeretnék rögtön egy igénytelen munkát kiadni a kezemből. Főleg azért nem, mert egy számomra nagyon kedves játékról van szó!

BennszülöttbálnaOfficial 2015.09.25. 10:38:09

@Tomlion: Szia Tomlion! Nagyon orulok, hogy masok javara is valnak ezek a videok, igerem a tovabbiakban is csinalgatni fogom!
Ami a videojatektortenelmet illeti, termeszetesen kitoro orommel osztanank meg azt is. Ha kell valamilyen mas fajta segitseg ezzel kapcsolatban, irj e-mail-t es meglatjuk mit tehetunk! Koszonjuk a biztato szavakat, meselj masoknak is rolunk, hogy tobbekhez eljusson es tobb videot tudjunk megosztani!
Legjobbakat!
Pacsi

EASZ 2015.09.25. 17:26:20

@Aronmenyea: Én úgy vagyok vele, hogy Bálnának ez a "stílus" sokkal jobban bejön, valamint karakteresebb neki (legalábbis úgy gondolom), és ez engem nem zavar. Noha, én majd az általad emlegetett stílusban fogom elkészíteni a videókat, de nem azért, mert lusta vagyok facecam-et tenni, hanem mert (szerintem) sokkal jobban áll hozzám. Szóval ember válogatja igazából. ;)

@Tomlion: Bálna ugyan megelőzött, de én is támogatom ezt a stílust [videojáték történelem típusú videókat nem nagyon láttam még (ide nem igazán számolom bele az AVGN videókat, azok sokkal inkább a szórakoztatásra készültek, semmint a történelemre - még ha lehet benne találni utalásokat)], úgyhogy kíváncsi lettem.

BennszülöttbálnaOfficial 2015.09.26. 03:07:33

@Aronmenyea: Csáo,
Igazából az ok, e mögött az, hogy kipróbáltam a mesemondós formátumot is, de úgy éreztem magam, mint valami megmondóember(nagyon kioktatónak) és nem tetszett kicsit sem. Pusztán a véleményemet, építö kritikámat szeretném megosztani és ahhoz ez a formátum több és kevésbé kifogásolható teret ad. Ennek célja nem kifejezetten a szórakoztatás, ezért megértem ha neked a 8-9 perces hossz egy kicsit hosszú. Viszont talán az akiröl szól, illetve akit érdekel az én véleményem, talán így is meghallgat.
Gameplay jellegü a facecam miatt, de így legalább pontosan látjátok mikor miröl beszélek, illetve könnyebben meg tudom mutatni, ha valami apróságot észreveszek. Remélem ez azért nem veszi el a kedved a B2B-töl!
Pacsi

Back 2 Basics Blog (Copyright © 2007-2015 - Design by Borsesz)